již brzy v provozu

Obchodní podmínky

prodej zboží a služeb prostřednictvím on-line obchodu na internetové adrese www.studiosilo.cz

 Provozuje (dále jako "prodávající"): Tereza Ferda IČO: 23023511, 

Sídlo: Musilova 21, Jihlava, 58601

Kontaktní údaje: info@studiosilo.cz  (+420) 735521935

Nejsem plátcem DPH 

ÚVODNÍ USTANOVENÍ

Tyto obchodní podmínky upravují v souladu § 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti prodávajícího a fyzické osoby, která uzavírá kupní smlouvu mimo svoji podnikatelskou činnost jako spotřebitel, nebo v rámci své podnikatelské činnosti (dále jen: „kupující“) prostřednictvím e-shopu na adrese: www.studiosilo.cz (dále je „internetový obchod“).

Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy a uzavírají se v českém jazyce. Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.

UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY

Veškerá prezentace ve webovém rozhraní obchodu je informativního charakteru. Informace o produktech a službách obsahují vždy cenu. Ceny jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků. Ceny zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.

Kupující provádí objednávku prostřednictvím svého zákaznického účtu nebo bez registrace.

Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. Podmínkou platnosti objednávky je potvrzení kupujícího o tom, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami. Toto je součástí objednávkového procesu v internetovém obchodě.

Neprodleně po obdržení objednávky zašle prodávající kupujícímu potvrzení o obdržení objednávky na emailovou adresu, kterou kupující při objednání zadal. Toto potvrzení se považuje se za uzavření smlouvy. Přílohou potvrzení jsou aktuální obchodní podmínky prodávajícího. Kupní smlouva je uzavřena potvrzením objednávky prodávajícím na emailovou adresu kupujícího.

V případě, že některý z požadavků uvedených v objednávce nemůže prodávající splnit, zašle kupujícímu na jeho emailovou adresu pozměněnou nabídku. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena potvrzením kupujícího o přijetí této nabídky prodávajícímu na jeho emailovou adresu uvedenou v těchto obchodních podmínkách.

Všechny objednávky přijaté prodávajícím jsou závazné. Kupující může zrušit objednávku, dokud není kupujícímu doručeno oznámení o přijetí objednávky prodávajícím. Kupující může zrušit objednávku telefonicky na telefonní číslo nebo email prodávajícího uvedený v těchto obchodních podmínkách.

V případě, že došlo ke zjevné technické chybě na straně prodávajícího při uvedení ceny zboží v internetovém obchodě, nebo v průběhu objednávání, není prodávající povinen dodat kupujícímu zboží za tuto zcela zjevně chybnou cenu ani v případě, že kupujícímu bylo zasláno automatické potvrzení o obdržení objednávky podle těchto obchodních podmínek. Prodávající informuje kupujícího o chybě bez zbytečného odkladu a zašle kupujícímu na jeho emailovou adresu pozměněnou nabídku. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena potvrzením o přijetí kupujícím na emailovou adresu prodávajícího.

Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory), hradí kupující sám. Tyto náklady se neliší od základní sazby.

PLATEBNÍ PODMÍNKY A DODÁNÍ ZBOŽÍ

3.1. Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit následujícími způsoby:

  • bezhotovostně převodem na bankovní účet prodávajícího č. 2603137902/2010, vedený u Fio banky
  • bezhotovostně platební kartou
  • bezhotovostně převodem na účet prodávajícího prostřednictvím platební brány
  • v hotovosti nebo platbou přes  při osobním odběru v provozovně

3.2. Společně s kupní cenou je kupující povinen uhradit prodávajícímu náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li dále uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.

3.3.V případě platby v hotovosti je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 5 dnů od uzavření kupní smlouvy.

3.4. V případě platby prostřednictvím platební brány postupuje kupující podle pokynů příslušného poskytovatele elektronických plateb.

3.5. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na bankovní účet prodávajícího.

3.6. Prodávající nepožaduje od kupujícího předem žádnou zálohu či jinou obdobnou platbu. Úhrada kupní ceny před odesláním zboží není zálohou.

3.7. Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin

3.8. Zboží je kupujícímu dodáno:

  • na adresu určenou kupujícím objednávce
  • prostřednictvím výdejny zásilek na adresu výdejny, kterou kupující určil,
  • osobním odběrem v provozovně prodávajícího

3.9. Volba způsobu dodání se provádí během objednávání zboží.

3.10. Náklady na dodání zboží v závislosti na způsobu odeslání a převzetí zboží jsou uvedeny v objednávce kupujícího a v potvrzení objednávky prodávajícím. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.

3.11. Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.

3.12. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.

3.13. Prodávající vystaví kupujícímu daňový doklad – fakturu. Daňový doklad je odeslán na emailovou adresu kupujícího.

3.14. Kupující nabývá vlastnické právo ke zboží zaplacením celé kupní ceny za zboží, včetně nákladů na dodání, nejdříve však převzetím zboží. Odpovědnost za nahodilou zkázu, poškození či ztrátu zboží přechází na kupujícího okamžikem převzetí zboží nebo okamžikem, kdy měl kupující povinnost zboží převzít, ale v rozporu s kupní smlouvou tak neučinil.

 ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

4.1 Nákup služeb

Zrušení účasti na kurzu ze strany kupujícího se řídí následnými storno podmínkami. Tyto ty vztahují i na rezervovanou účast na kurzu skrze dárkový voucher.


STORNO PODMÍNKY:

  • 10 - 2 dny před datem konání kurzu =50 % z celkové ceny

  • méně než 72 hodin před datem konání kurzu = 100 % z celkové ceny

Najde-li objednatel kurzu náhradu za svoji osobu, je storno 0% nezávisle na datu, kdy se změna odehraje.

Pokud je kurz zrušen ze strany prodávajícího, prodávající se zavazuje nabídnout nový termín, a pokud tento kupujícímu nevyhovuje, vrací prodávající plnou částku za uhrazaný kurz bez zbytečné prodlevy.

4.2. Nákup zboží

Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu. Prodávající nad rámec občanského zákoníku deklaruje, že kupující může od kupní smlouvy odstoupit i v případě střižené metráže látky, pokud nenaplňuje očekávání kupujícího.

Kupující má v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Odstoupení od kupní smlouvy musí být kupujícímu zasláno na adresu elektronické pošty prodávajícího.

V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. 5.2 obchodních podmínek se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být prodávajícímu vráceno do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Náklady spojené s navrácením zboží může kupující požadovat po prodávajícím na základě doručení dokladu o výši těchto nákladů.

V případě odstoupení od smlouvy dle čl. 5.2 obchodních podmínek vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího do čtrnácti dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal.  Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží odeslal.

Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.

Do doby převzetí zboží kupujícím je prodávající oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím.

Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.

PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ

  1. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:
  • má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
  • se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
  • zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
  • je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
  • zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
  1. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí zboží kupujícím, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Toto ustanovení se nepoužije u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.
  2. V případě výskytu vady může kupující prodávajícímu předložit reklamaci a požadovat:
  • výměnu za nové zboží,
  • opravu zboží,
  • přiměřenou slevu z kupní ceny,
  • odstoupit od smlouvy.
  1. Kupující má právo odstoupit od smlouvy,
  • pokud má zboží podstatnou vadu,
  • pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady nebo vad po opravě,
  • při větším počtu vad zboží.
  1. Prodávající je povinen přijmout reklamaci na adrese Musilova 21, Jihlava. Prodávající je povinen kupujícímu vydat písemné potvrzení o tom, kdy kupující právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace kupující požaduje, jakož i potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
  2. Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bezodkladně, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a kupující má právo od kupní smlouvy odstoupit. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy dojde projev vůle kupujícího (uplatnění práva z vadného plnění) prodávajícímu.
  3. Prodávající písemně informuje kupujícího o výsledku reklamace.
  4. Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.
  5. V případě oprávněné reklamace má kupující právo na náhradu účelně vynaložených nákladů vzniklých v souvislosti s uplatněním reklamace. Toto právo může kupující u prodávajícího uplatnit ve lhůtě do jednoho měsíce po uplynutí záruční doby.
  6. Volbu způsobu reklamace má kupující.
  7. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
  8. Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady upravuje reklamační řád prodávajícího.

UŽIVATELSKÝ ÚČET

Na základě registrace kupujícího provedené na webové stránce může kupující přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Ze svého uživatelského rozhraní může kupující provádět objednávání zboží (dále jen „uživatelský účet“). Webové rozhraní obchodu rovněž umožňuje provádět objednávání zboží bez registrace.

Při registraci na webové stránce a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.

Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu.

Kupující není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.

Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.

DORUČOVÁNÍ

  1. Smluvní strany si mohou veškerou písemnou korespondenci vzájemně doručovat prostřednictvím elektronické pošty.
  2. Kupující doručuje prodávajícímu korespondenci na emailovou adresu uvedenou obchodních podmínkách. Prodávající doručuje kupujícímu korespondenci na emailovou adresu uvedenou v jeho zákaznickém účtu nebo v objednávce.

KURZY A WORKSHOPY

  1. Kurzy,  workshopy
    Provozovatel zajišťuje, nedohodnou-li se smluvní strany jinak, výhradně vzdělávací kurzy nebo akce s náplní a v termínech tak jak jsou popsány na webových stránkách studiosilo.cz Pouze popis a náplň kurzu nebo akce uvedené na studiosilo.cz jsou závazné a vymezují blíže, co je obsahem smluvního vztahu.Vzdělávací kurzy a akce se konají, není-li smluvními stranami dohodnuto jinak především na adrese Chlumova 1a, Jihlava.
    Klient se zavazuje dostavit do místa konání vzdělávacího kurzu nebo akce 10 minut před zahájením kurzu nebo akce.

  2. Cenové a platební podmínky
    Klient se zavazuje uhradit provozovateli cenu za vzdělávací kurz nebo akci ve výši stanovené provozovatelem v nabídce kurzů a workshopů na webových stránkách studiosilo.cz. Cenu dlouhodobých vzdělávacích kurzů se zavazuje klient uhradit najednou před začátkem kurzu v plné výši. Cenu vzdělávací akce se zákazník zavazuje uhradit nejpozději při zahájení kurzu buď v hotovosti anebo předem převodem na bankovní účet studiosilo.cz. V případě platby bankovním převodem musí být cena vzdělávací akce na bankovní účet studiosilo.cz připsána nejpozději tři dny před konáním akce. Provozovatel se zavazuje klientovi při obdržení platby ceny za vzdělávací kurz nebo akci vystavit daňový doklad, případně zálohovou fakturu. V případě bezhotovostního převodu se cena kurzu nebo workshopu považuje za uhrazenou okamžikem připsání ve prospěch účtu provozovatele. Není-li cena za účast na kurzu, workshopu, resp. za poskytnutí individuální služby uhrazena provozovateli řádně a včas, je provozovatel oprávněn odmítnout vstup účastníkovi kurzu nebo akce na místo konání kurzu nebo akce. V takovém případě nemá klient nárok na vrácení či slevu z ceny vzdělávacího kurzu nebo akce. Nárok provozovatele na uhrazení ceny kurzu nebo akce v případě nevpuštění klienta na místo konání kurzu nebo akce pro nezaplacení nezaniká, pokud došlo k uzavření smlouvy ve smyslu článku III., odstavec 1. těchto SP.

  3. Práva a povinnosti smluvních stran
    Klienti jsou povinni se po celou dobu konání vzdělávacího kurzu řídit pokyny lektora nebo jeho zástupce. Lektor nebo jeho zástupce je povinen na počátku kurzu nebo akce stručně poučit účastníky kurzu nebo akce o základních pravidlech bezpečnosti práce s nástroji a materiály používanými v průběhu konání kurzu nebo akce. Klienti jsou povinni následně tato pravidla dodržovat v souladu s platnými právními předpisy. Při manipulaci s nástroji a materiály jsou klienti povinni dbát zvláště na bezpečnost a ochranu zdraví a majetku ostatních účastníků kurzu nebo akce.Provozovatel nebo lektor jsou oprávněni vyloučit z účasti na konání kurzu nebo akce klienta, který opakovaně či hrubě porušuje pravidla bezpečnosti práce a ochrany zdraví, pokyny lektora nebo dobré mravy, či omezuje ostatní účastníky kurzu, akce, v jejich účasti na kurzu nebo akci. V takovém případě nemá klient nárok na vrácení či slevu z ceny za účast na kurzu nebo akci.

  4. Zrušení a změna kurzu nebo akce
    Pokud se s klientem nedohodne jinak, vyhrazuje si provozovatel právo zrušit konání akce nebo změnit termín konání části kurzu anebo odstoupit od smlouvy, a to v těchto případech:
    a) vzdělávací kurz nebo akce není obsazena minimálním počtem účastníků v počtu 2
    b) lektor nebude schopen z důvodu pracovní neschopnosti či jiné závažné překážky v práci zajistit vedení vzdělávací akce anebo části kurzu;
    c) v konání části kurzu nebo akce brání jiná závažná, těžko překonatelná překážka, jejíž existenci nemohl provozovatel předvídat (např. havárie v sídle dílny).
    d) klient nezaplatil cenu kurzu nebo akce.Jestliže provozovatel využil svého práva odstoupit od smlouvy dle předchozího odstavce, zavazuje se vrátit cenu kurzu nebo akce do 10 dnů na bankovní účet klienta, pokud se s klientem nedohodl na náhradním termínu konání kurzu nebo akce.Provozovatel je povinen oznámit klientovi předem skutečnost, že mu v konání vzdělávací akce nebo části kurzu brání nepředvídatelná překážka, a to neprodleně poté, co se o její existenci dozvěděl. Jestliže provozovatel změnil termín konání části kurzu nebo akce, je povinen do 3 dnů buď stanovit náhradní termín konání akce nebo části kurzu anebo vrátit klientovi uhrazenou cenu za konání akce nebo poměrnou část ceny kurzu, jestliže se náhradní termín klientovi nehodí.

  5. Ukončení kurzu
    Klient bere na vědomí, že informace, znalosti a postupy, s nimiž byl seznámen v průběhu kurzu, slouží k rozvoji jeho vlastních schopností a talentu. Absolvování kurzu nemá žádné právní následky, které by klientovi samo o sobě zvýšilo jeho kvalifikaci.

  6. Ochrana osobních údajů
    Přihláškou na kurz nebo akci klient vyslovuje souhlas s tím, aby v souladu s ustanovením § 5 odst. 2 a násl. zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění, provozovatel zpracovával a shromažďoval osobní údaje klienta v tomto rozsahu: jméno, příjmení, bydliště a jeho e-mailovou adresu, příp. jím uvedenou jinou kontaktní adresu, a to výhradně pro účely uzavření smluvního vztahu a poskytování organizačních informací a pořádaných kurzech a akcích studiosilo.cz Zároveň klient po vzájemné dohodě může vyslovit souhlas s uveřejněním na internetu, webových stránkách studiosilo.cz, youtube a sociálních sítí nebo jinou i tištěnou propagaci fotografií, příp. videa z kurzů.

  7. Duševní vlastnictví
    Klient bere na vědomí, že veškeré tištěné materiály, grafické a textové výukové prezentace lektorů (bez ohledu na jejich formu vyjádření) a další učební pomůcky jsou autorskými díly, k nimž provozovatel vykonává majetková práva autorská.Klient s provozovatelem výslovně ujednávají, že klient bez výslovného souhlasu provozovatele nesmí pořizovat rozmnoženiny výše uvedených děl, včetně pořizování fotografických rozmnoženin těchto děl. Klient nesmí užívat tištěné materiály, grafické a textové výukové prezentace lektorů (bez ohledu na jejich formu) a další učební pomůcky poskytnuté provozovatelem pro jinou potřebu, než pro potřebu studia a potřebu osobní. Jakékoliv užití za účelem získání ekonomického prospěchu z takového užití je za strany provozovatele zakázáno a klient tento zákaz bere na vědomí a zavazuje se jej dodržovat.Případné užití ochranných známek provozovatele nebo třetích osob v rámci výše uvedených děl za žádných okolností nezakládá právo klienta tyto ochranné známky užívat, pokud se s provozovatelem nedohodne jinak.Klient a jeho případný zákonný zástupce uděluje výslovný souhlas zakoupením kurzu a workshopu, že provozovatel, lektoři a asistenti jsou oprávněni pořizovat bezúplatně fotodokumentaci a zvukově-obrazové záznamy z probíhajících lekcí včetně podobizen klientů, přítomných osob a výrobků, jež klient vytvoří pro zveřejnění na internetu a ve svých propagačních materiálech.Klient a jeho případný zákonný zástupce uděluji bezplatnou licenci provozovateli kurzů k užití jeho výrobku, které bylo vytvořeno v průběhu kurzů klientem a to licenci nevýhradní, územně neomezenou, na dobu trvání majetkových práv.
    Provozovatel však není povinen licence využít.Na základě udělené licence je provozovatel oprávněn užít části díla nebo celá díla a/nebo jejich reprodukce dle svého uvážení, jednotlivě i jako součást díla souborného, spojovat je s jinými díly, zveřejňovat je, použít jako předlohu či vzor při kurzech ve svých informačních i propagačních materiálech.

DÁRKOVÉ POUKAZY

1.Dárkové poukazy jsou přenosné a lze je uplatnit na nákup kurzů nebo zboží v e-shopu www.studiosilo.cz. Platnost poukazu je uvedena přímo na něm (standardně 6 měsíců od zakoupení). Poukaz jde zakoupit osobně po eletronické domluvě nebo online na stránkách studiosilo.cz

2.Poukaz nelze směnit za peníze ani na něj vyplatit nevyužitý zůstatek. Pokud bude hodnota nákupu nižší než hodnota poukazu, rozdíl se nepřevádí.

3.V případě zrušení kurzu, na který byl poukaz použit, vám bude nabídnut náhradní termín nebo možnost využít poukaz na jinou službu/zboží.

ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

  1. Veškerá ujednání mezi prodávajícím a kupujícím se právním řádem České republiky. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí právem České republiky. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
  2. Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
  3. Všechna práva k webovým stránkám prodávajícího, zejména autorská práva k obsahu, včetně rozvržení stránky, fotek, filmů, grafik, ochranných známek, loga a dalšího obsahu a prvků, náleží prodávajícímu. Je zakázáno kopírovat, upravovat nebo jinak používat webové stránky nebo jejich část bez souhlasu prodávajícího.
  4. Prodávající nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do internetového obchodu nebo v důsledku jeho užití v rozporu s jeho určením. Kupující nesmí při využívání internetového obchodu používat postupy, které by mohly mít negativní vliv na jeho provoz a nesmí vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu nebo třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové vybavení nebo další součásti tvořící internetový obchod a užívat internetový obchod nebo jeho části či softwarové vybavení takovým způsobem, který by byl v rozporu s jeho určením či účelem.
  5. Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
  6. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.
  7. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.

 

PŘÍLOHA Č. 1 - FORMULÁŘ PRO REKLAMACI

Adresát: Šilo, Tereza Ferda,Musilova 21, Jihlava 58601

Uplatnění reklamace

Datum uzavření Smlouvy:

 

Jméno a příjmení:

 

Adresa:

 

E-mailová adresa:

 

Zboží, které je reklamováno:

 

Popis vad Zboží:

 

Navrhovaný způsob pro vyřízení reklamace, případně uvedení čísla bankovního účtu pro poskytnutí slevy:

 

Zároveň žádám o vystavení potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem toto právo uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem včetně data a způsobu vyřízení reklamace.

Jméno:

Podpis: